Urmarirea comenzii tale
Dupa ce ai inregistrat comanda, poti urmari statusul acesteia din contul tau de client, in sectiunea “Comenzile mele”.
Modificare sau anulare comanda
Posibilitatea anularii unei comenzi sau livrari este disponibila in contul tau de client, sectiunea „Comenzile mele”.
In cazul in care anularea nu mai este posibila din cont, daca te-ai razgandit si nu mai vrei un produs din comanda, vrei alt produs decat cel comandat sau nu mai vrei niciunul dintre produsele comandate, ne poti anunta cat mai repede la 0734 605 690. Colegii nostri de la Suport Client vor face tot posibilul sa iti modifice sau anuleze comanda.
Modalitati de livrare pentru produsele vandute de NovaMall
Livrare prin curier (standard)
Livrarea produselor de mari dimensiuni vandute de NovaMall:
Pentru produsele vandute de NovaMall care fac parte din categoriile Aparate frigorifice, Masini de spalat vase, Masini de spalat rufe, Aragazuri, Plite incorporabile, Hote incorporabile/standard, Cuptoare cu microunde, Plite, Cuptoare cu microunde incorporabile, Uscatoare de rufe, Aparate de aer conditionat, Aparate frigorifice incorporabile, Masini de spalat vase incorporabile, Cuptoare incorporabile, Masini de spalat rufe incorporabile, Espressoare incorporabile, Centrale termice, Canapele si fotolii, dar si pentru alte produse de dimensiuni mari, taxa de livrare se aplica in functie de volumul produselor din comanda, indiferent de valoarea comenzii, si difera de la o categorie la alta. Taxa de livrare se va aplica si va fi vizibila in cos inclusiv pentru: i) comenzile care contin si produse aflate in promotie cu transport gratuit; ii) comenzile cu valoare de peste 299 lei.
Pe langa taxa volumetrica, produselor li se adauga taxele de livrare pe regiune si pe zona, care variaza in functie de zona geografica.
Livrarea produselor de dimensiuni normale vandute de NovaMall:
Livrarea este gratuita pentru comenzile cu valoare mai mare de 299 lei care contin produse vandute de NovaMall, cu exceptia produselor mentionate la punctele 1 si 2 de mai sus.
Taxa de livrare este de 20 lei pentru comenzile cu valoare mai mica de 299 lei care contin produse vandute si livrate de NovaMall.
Pentru localitatile din afara retelei de curierat, costul livrarii difera in functie de zona geografica si consta in Taxa pe regiune.
Ridicare din showroom
Daca produsele pe care le-ai comandat sunt pe stoc in showroom, le poti ridica imediat. Daca produsele nu sunt pe stoc in showroom cand ai inregistrat comanda, te vom anunta prin e-mail sau SMS cand acestea vor ajunge in showroom ca sa le ridic
Pentru comenzi platite online (cu cardul online, in rate, prin iTransfer, ordin de plata), te rugam sa ai actul de identitate la tine, ca sa iti putem inmana produsele. Pentru persoanele juridice, este necesara si o imputernicire din partea firmei.
La ridicarea din showroom, produsele din categoria Televizoare vor fi testate pentru a li se constata functionalitatea. In cazul in care Cumparatorul refuza testarea, se va considera ca televizorul este predat functional, fara nicio zgarietura si cu ecranul intact. De asemenea, Cumparatorul va fi rugat sa semneze un document care atesta refuzul verificarii produsului.
Orice solicitare de retur pentru produsele cumparate din categoria Televizoare, care au fost ridicate din showroomul NovaMall si pentru care Cumparatorul a refuzat testarea, va fi primita doar in conditiile prevazute in certificatul de garantie.
Ridicare de la EasyBOX
EasyBOX este cea mai noua optiune de livrare pentru comenzile tale. Produsele dorite sunt livrate intr-un locker securizat, disponibil nonstop in mai multe puncte de ridicare.
Serviciul EasyBOX este marcat in pagina produselor eligibile si la finalizarea comenzii, in sectiunea Modalitate livrare.
Conditii de livrare la EasyBOX:
Ce trebuie sa faci pentru a beneficia de acest serviciu:
Termenele de livrare se refera la comenzile pe care ai ales sa le platesti ramburs/ numerar.
Daca ai ales o alta modalitate de plata – card online, ordin de plata, plata in rate – termenul de livrare se poate modifica in functie de inregistrarea platii.
*La receptionarea/ridicarea comenzilor achitate (Ordin de plata, card online, rate, iTransfer etc.) este obligatorie prezentarea unor documente:
– Pentru persoane fizice: actul de identitate
– Pentru persoane juridice: actul de identitate si imputernicire din partea firmei.
Comparare
Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.
A fost adaugat la favorite!